Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν:
-Το προσωπικό έχει εργαστεί συνολικά 16 εκατ. εργατο-ώρες και έχει οδηγήσει περί τα 43 εκατ. χιλιόμετρα, χωρίς να σημειωθεί κανένα σημαντικό συμβάν.
-Οι εργολήπτριες εταιρείες του TAP έχουν καθαρίσει και διαμορφώσει το 70%, περίπου, της όδευσης του αγωγού στην Ελλάδα και την Αλβανία (539 χλμ από τα συνολικά 765 χλμ). Επίσης, πάνω από το 45% των συγκολλημένων χαλύβδινων σωληναγωγών έχουν τοποθετηθεί στο έδαφος και καλυφθεί με χώμα.
-Περί το 95% των συνολικά 55.000 σωληναγωγών που θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή του αγωγού έχουν παραληφθεί σε Ελλάδα, Αλβανία και Ιταλία. Η τελευταία αποστολή σωληναγωγών για το υποθαλάσσιο τμήμα του αγωγού ξεφορτώθηκε στο Μπρίντιζι της Ιταλίας, από τις 3 έως τις 6 Σεπτεμβρίου 2017.
-Περισσότεροι από 5.500 άνθρωποι εργάζονται για το έργο και στις τρεις φιλοξενούσες χώρες. Το 85% του προσωπικού έχει προσληφθεί από τις τοπικές κοινωνίες.
capital.gr
7/9/17
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου