Τα πρώτα πλοία δεν έχουν δέσει ακόμα και οι ετοιμασίες προχωρούν με πυρετώδη ρυθμό: Το Ρότερνταμ, το μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης, πρόσφατα απέκτησε 20.000 στρέμματα γης που από τη Βόρεια Θάλασσα που μετατρέπει τώρα σε προβλήτες, αυξάνοντας τη χωρητικότητά του κατά 20%. Αν και καταστράφηκε ολοσχερώς στη διάρκεια του Β'ΠΠ, το Ρότερνταμ κατάφερε να ανθίσει γρήγορα στις δεκαετίες που ακολούθησαν, γεγονός αυτό οφείλεται στη σταδιακή μείωση των εμπορικών φραγμών μεταξύ των χωρών της ΕΕ.
Με την αύξηση της χωρητικότητας του λιμανιού του Ρότερνταμ, οι Ολλανδοί θα μπορούν να δεχτούν πλοία νέας γενιάς, με πολύ μεγάλη χωρητικότητα εμπορευμάτων, όπως αυτά που έχουν μήκος 400 μέτρα και μπορούν να μεταφέρουν μέχρι και 18.000 εμπορευματοκιβώτια.
Ο HansVolker, εκπρόσωπος Τύπου για το νέο λιμάνι, μας εξήγησε πώς "η ανάπτυξη του λιμανιού θα προσελκύσει επενδύσεις από εταιρείες από όλο τον κόσμο, που θέλουν να επωφεληθούν από την ενιαία ευρωπαϊκή αγορά.
Η επιπλέον χωρητικότητα που θα παρέχει και οι νέες υποδομές θα εξασφαλίσουν στο Ρότερνταμ την πρώτη θέση σε πλατφόρμες εμπορικών συναλλαγών στην Ευρώπη. Αυτό θα ωφελήσει πολλές επιχειρήσεις αλλά και τους καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη".
Το πρώτο πράγμα που σου τραβάει την προσοχή είναι οι νέοι γερανοί που παραδόθηκαν πριν από λίγες εβδομάδες. Όταν βρίσκονται σε λειτουργία φτάνουν σε ύψος τη νέα γέφυρα της πόλης, τη γέφυρα "Έρασμος". Είναι ημι-αυτόματοι και ο καθένας τους μπορεί να μεταφέρει δύο κοντέινερ ταυτόχρονα.
Ανήκουν σε δύο ανταγωνιστικούς τερματικούς σταθμούς κοντέινερ και έχουν τη δυνατότητα να ξεφορτώνουν τα πλοία νέας γενιάς ημέρα και νύχτα. Όταν οι νέοι σταθμοί ανοίξουν, τον Νοέμβριο του 2014, πάνω από 25 από αυτούς τους γερανούς, θα βρίσκονται σε λειτουργία.
Αυτή η φιλόδοξη επέκταση αποτελεί απόδειξη της ανάπτυξης του Ρότερνταμ τα τελευταία 60 χρόνια, εξαιτίας της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς. Σήμερα περίπου 32.000 ποντοπόρα και 87.000 παράκτια πλοία το χρόνο χρησιμοποιούν το λιμάνι. Επίσης, στο Ρότερνταμ εργάζονται περισσότεροι από 90.000 άνθρωποι, ενώ τα κέρδη του φτάνουν τα 600 εκατομμύρια ετησίως.
Οι ίδιοι οι Ολλανδοί εκτιμούν ότι το ευρωπαϊκό ΑΕΠ εκτιμάται ότι έχει μακροπρόθεσμη ωφέλεια τουλάχιστον 10% σε πρόσθετη ανάπτυξη λόγω της ενιαίας αγοράς της ΕΕ και ειδικά για την Ολλανδία αυτό μεταφράζεται σε τόνωση της ανάπτυξης κατά τουλάχιστον 17%...
http://www.europarl.europa.eu/news/el/news-room/content/20140221STO36622/
21/1/14
Με την αύξηση της χωρητικότητας του λιμανιού του Ρότερνταμ, οι Ολλανδοί θα μπορούν να δεχτούν πλοία νέας γενιάς, με πολύ μεγάλη χωρητικότητα εμπορευμάτων, όπως αυτά που έχουν μήκος 400 μέτρα και μπορούν να μεταφέρουν μέχρι και 18.000 εμπορευματοκιβώτια.
Ο HansVolker, εκπρόσωπος Τύπου για το νέο λιμάνι, μας εξήγησε πώς "η ανάπτυξη του λιμανιού θα προσελκύσει επενδύσεις από εταιρείες από όλο τον κόσμο, που θέλουν να επωφεληθούν από την ενιαία ευρωπαϊκή αγορά.
Η επιπλέον χωρητικότητα που θα παρέχει και οι νέες υποδομές θα εξασφαλίσουν στο Ρότερνταμ την πρώτη θέση σε πλατφόρμες εμπορικών συναλλαγών στην Ευρώπη. Αυτό θα ωφελήσει πολλές επιχειρήσεις αλλά και τους καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη".
Το πρώτο πράγμα που σου τραβάει την προσοχή είναι οι νέοι γερανοί που παραδόθηκαν πριν από λίγες εβδομάδες. Όταν βρίσκονται σε λειτουργία φτάνουν σε ύψος τη νέα γέφυρα της πόλης, τη γέφυρα "Έρασμος". Είναι ημι-αυτόματοι και ο καθένας τους μπορεί να μεταφέρει δύο κοντέινερ ταυτόχρονα.
Ανήκουν σε δύο ανταγωνιστικούς τερματικούς σταθμούς κοντέινερ και έχουν τη δυνατότητα να ξεφορτώνουν τα πλοία νέας γενιάς ημέρα και νύχτα. Όταν οι νέοι σταθμοί ανοίξουν, τον Νοέμβριο του 2014, πάνω από 25 από αυτούς τους γερανούς, θα βρίσκονται σε λειτουργία.
Αυτή η φιλόδοξη επέκταση αποτελεί απόδειξη της ανάπτυξης του Ρότερνταμ τα τελευταία 60 χρόνια, εξαιτίας της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς. Σήμερα περίπου 32.000 ποντοπόρα και 87.000 παράκτια πλοία το χρόνο χρησιμοποιούν το λιμάνι. Επίσης, στο Ρότερνταμ εργάζονται περισσότεροι από 90.000 άνθρωποι, ενώ τα κέρδη του φτάνουν τα 600 εκατομμύρια ετησίως.
Οι ίδιοι οι Ολλανδοί εκτιμούν ότι το ευρωπαϊκό ΑΕΠ εκτιμάται ότι έχει μακροπρόθεσμη ωφέλεια τουλάχιστον 10% σε πρόσθετη ανάπτυξη λόγω της ενιαίας αγοράς της ΕΕ και ειδικά για την Ολλανδία αυτό μεταφράζεται σε τόνωση της ανάπτυξης κατά τουλάχιστον 17%...
http://www.europarl.europa.eu/news/el/news-room/content/20140221STO36622/
21/1/14
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου